مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-22سياسي

سال 1400 سال پایانی برنامه چهارم توسعه قضایی است 


سال 1400 سال پایانی برنامه چهارم توسعه قضایی است و یکی از ماموریت های اصلی معاونت راهبردی دستگاه قضایی برنامه ریزی برای تنظیم و تدوین برنامه پنجم توسعه قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین اژه ای در جلسه تودیع و معارفه معاون راهبردی قوه قضاییه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا روحیه بسیجی و جهاد گونه و از خود گذشتگی داشته و همواره در خدمت به اسلام و نظام و ولی فقیه و مردم باشیم.

معاون اول دستگاه قضا در ادامه با تقدیر از عملکرد و اقدامات ارزشمند محمد باقر ذوالقدر معاون پیشین راهبردی قوه قضاییه گفت: آقای ذوالقدر در دوران مسئولیت خود در معاون راهبردی قوه قضاییه همواره با تخصص و دلسوزی امور را به پیش می بردند و در تدوین سند تحول دستگاه قضایی نیز نقش ایشان برجسته بود و به طور کلی توفیقات ارزنده ای را در دوران مسئولیت خود در معاونت راهبردی دستگاه قضا به دست آوردند و امیدواریم در آینده نیز حضور وی در منصب مشاوره رییس قوه قضاییه منشأ خیر باشد.

وی در ادامه با قدردانی از سید محمد صاحبکار که مسئولیت معاونت راهبردی قوه قضاییه را متصدی شده گفت: آقای صاحبکار به عنوان نیرویی مخلص و متدین و متخصص و دلسوز مطمئناً توفیقات خوبی را در مسئولیت جدید خواهند داشت و امیدواریم با مشورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1400 سال پایانی برنامه چهارم توسعه قضایی است 

سال 1400 سال پایانی برنامه چهارم توسعه قضایی است